Chata Bumbálka

Kudy k nám

Autem

V Olešnici z ulice Generála Čápka odbočte na Křtěnovskou a u kostela potom na ulici Za Hřbitovem. Za posledním domem pořád dál po asfaltové cestě doprava do kopce. Na kopci se cesta stáčí v pravém úhlu doprava a pak vede kousek téměř rovně. Před další zatáčkou doprava je vlevo rozšířený úsek silnice, zde je možné zaparkovat. Dál už musíte po svých.

Z ohybu asfaltky vedou dvě cesty. Jedna víc vlevo mezi stromy, druhá míň vlevo na louku. Obě cesty jsou v současné době použitelné. Buď půjdete bývalým lesem až k zatáčce a kousek pod ní (u krmelce) zahnete doprava, pak dál po cestě až k chatě, kterou už z ohybu cesty uvidíte. Cestou možná budete muset překonávat zbytky větví z kácení stromů, situace se stále mění.

Pokud se rozhodnete pro cestu po louce, hned pod kopečkem za stromy a křovím zahněte doleva a pak pořád téměř rovně, až nad chatu. Pak už jen sejdete vyježděnou cestou bývalým lesem k chatě.

Autobusem

Všechny autobusy staví na náměstí a z něj se směrem dolů kolem kostela dostanete na ulici Generála Čápka a pak už je cesta stejná jako autem.